Garantia produselor se face in baza facturii emise.
Ochelarii de vedere beneficiaza de 24 luni in conditiile utilizarii corespunzatoare. Garantia este oferita pentru calitatea materialului ales, executia montajului si calitatea tratamentelor. Toate lentilele aeriene (de ochelari) comercializate de catre www.eye-shop.ro respecta principiile ISO 8980/2004.
- Garantia cade in sarcina producatorului.
- Ramele de vedere si ochelari de soare beneficiaza de 24 luni in conditiile utilizarii corespunzatoare sau termenul specificat in certificatul de garantie.
Garantia se acorda de furnizor si se refera numai la defecte de fabricatie sau vicii ascunse ale produselor, descoperite in conditiile unei intretineri corespunzatoare. Deteriorari ale produselor precum zgarieturi, fisuri, sparturi, rupturi, deformari, spargeri, exfolieri nu sunt acoperite de garantie deoarece sunt considerate efecte ale unei intretineri necorespunzatoare.
- Garantie solutii si accesorii pentru ochelari : Aceste produse beneficiaza de garantie 6 luni de la achizitionare, fiind produse cu o durata de viata scurta. Toate aceste produse se vor manevra in mod corespunzator cu indicatiile primite si vor fi intretinute in mod adecvat.
In cazul unor defecte de fabricatie, produsele sunt trimise de client catre Eye-shop.ro. Produsele vor fi inspectate de catre furnizorul/producatorul acestora, iar in cazul in care acestea se dovedesc a fi defecte, clientului i se vor inlocui produsele.
Va rugam sa retineti ca acest proces poate dura pana la doua luni, inclusiv timpul de transport.
- Garantia pentru Lentile de ochelari ( lentile aeriene )
- Beneficiaza de 24 luni in conditiile utilizarii corespunzatoare.
- Toate aceste produse se vor manevra in mod corespunzator cu indicatiile primite si vor fi intretinute in mod adecvat.
Garantia se acorda de furnizor si se refera numai la defecte de fabricatie sau vicii ascunse ale produselor, descoperite in conditiile unei intretineri corespunzatoare. Deteriorari ale produselor precum zgarieturi, microfisuri, sparturi, rupturi, deformari, spargeri, nu sunt acoperite de garantie deoarece sunt considerate efecte ale unei intretineri necorespunzatoare.
- Cand o eroare de fabricatie este recunoscuta de producator, clientul va primi un produs nou, sigilat si fara vicii, iar daca se determina ca nu exista nici o eroare de fabricatie ci doar o intretinere a produsului,necorespunzatoare, atunci clientul nu va putea beneficia de pe urama garantiei.
- Garantia lentilelor de vedere acopera urmatoarele probleme aparute:
1. Zgarieturi din fabricatie pe suprafata lentilei, ciupituri ale lentilei sau pete pe suprafata ei. Va rugam sa inspectati cu atentie lentilele inainte de montaj (in cazurile unde montajul se face de client la un centru preferat).
- In cazul sesizarii altor dioptrii decat cele comandate va rugam sa trimiteti lentilele sigilate in ambalajul original, exact cum au fost preluate initial. In cazul in care acestea nu sunt sigilate in plicurile originale, se considera a fi vorba despre manevrarea necorespunzatoare din partea utilizatorului.
2. in cazul aparitiei unei diferente de putere dioptrica fata de dioptria inscrisa pe ambalaj * pentru rezolvare acestui tip de reclamatie este necesar ca mai intai sa ne trimiteti o copie a retetei dumneavoastra in care sa apara urmatoarele date si care sa corespunda cu dioptriile comandate: dioptria sferica, dioptria cilindrica, axul, aditia, tipul de lentile comandate.
- Garatia lentilelor aeriene nu acopera: prescripaia necorespunzatoare a lentilelor ; defecte survenite in urma manipularii ; defecte survenite in urma intretinerii sau a depozitarii necorespunzatoare a ochelarilor (ex: depozitarea ochelarilor cu lentilele in jos pe o suprafata dura etc
- TERMENUL DE GARANTIE pentru produsele mentionate este de 24 luni, cu exceptia produselor pentru care exista o garantie specifica. Garantia se refera numai la deficiente ale produselor determinate de defecte de fabricatie sau vicii ascunse si isi pierde valabilitatea in cazul utilizarii necorespunzatoare al produselor. In vederea acceptarii garantiei, va rugam sa pastrati factura sau bonul fiscal, sa returnati produsul impreuna cu un formular de reclamatie specific, completat integral.
- Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantia practicata de producatorul fiecarei marci in parte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Astfel, fiecare produs va fi însotit de certificatul de garantie al producatorului, importatorului, furnizorului sau al comerciantului.
- Documentul fiscal pe care il primiti impreuna cu marfa poate servi in acelasi timp si ca certificat de garantie.
- In cazul unor defecte de fabricatie, produsele sunt trimise de client catre Eye-shop.ro. Produsele vor fi inspectate de catre furnizorul/producatorul acestora, iar in cazul in care acestea se dovedesc a fi defecte, clientului i se vor inlocui produsele sau va primi contravaloarea acestora.
- Toata responsabilitatea defectiunilor si repararea produselor revine in sarcina importatorului, furnizorului sau al comerciantului, in functie de cine elibereaza certificatul de garantie. In cazul in care produsul defect nu se mai fabrica si nici nu poate fi reparat atunci va oferim posibilitatea inlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a valorii achitate.
- In cazul in care se accepta inlocuirea cu un produs similar, S.C. LEO EYE SHOP S.R.L. se obliga sa va restituie diferenta de bani daca produsul oferit pentru inlocuire are un pret mai mic, iar daca pretul este mai mare atunci diferenta de pret este suportata de clientul final. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de S.C. LEO EYE SHOP S.R.L. oricarui client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzătoare este valoarea sumei incasate de S.C. LEO EYE SHOP S.R.L. de la acest client.
Instructiuni de utilizare (curespunzatoare) a produselor optice.
· Ramele se pun si se scot de la ochi numai cu doua maini.
· Nu bruscati bratele ramelor.
· Pentru a nu se zgaria lentilele, pastrati rama numai in tocul pentru ochelari.
· Ochelarul se curate prin spalare cu apa si sapun lichid (degresant) sau cu solutii speciale si se sterg cu tesaturi fine.
· Pentru stergerea lentilelor nu se utilizeaza substante chimice care pot deteriora tratamentele.
· Ochelarii nu se aseaza niciodata cu lentilele in jos, pe suprafete dure, nu se pun direct in buzunar sau poseta.
· Veti evita asezarea ochelarilor pe bordul autoturismelor sau aproape de surse de caldura.
· Conform legii orice defect de fabricatie poate fi semnalat, in 15 de zile de la data comenzii.
· Verificati periodic suruburile ramelor deoarece din cauza manevrarilor repetate ele se desfileteaza, existand astfel riscul caderii lentilelor.
Pentru eventualele remedieri adresati-va pe mail.
Nu se acorda garantie in cazul:
- Inexactitatii dioptriilor prescrise in retetele emise de alte cabinete.
- Spargerii, degradarii lentilelor din sticla sau plastic, deteriorarii fizice a ramei.
- Certificatele fac referire la Normele Europene (CE) care certifica faptul ca articolele optice cuprinse in factura emisa de catre societatea noastra indeplinesc normele de calitate in vigoare.
Produsele comercializate de LEO EYE SHOP SRL au fost testate si avizate corespunzator exigențelor directivelor europene si a legislatiei aplicate, dar pentru ca utilizarea lor sa nu creeze problem clientilor, sunt necesare respectarea indicatiilor de folosire si intretinere in conformitate cu indicatiile de specialitate primite in acest sens.
