Clientul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un produs sau sa renunte la acesta, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira in termen de 14 zile din ziua in care Clientul intra in posesia fizica a produsului / produselor comandate.
Va rugam sa tineti cont, totusi, de conditiile ce trebuie respectate pentru returnare.
In acord cu legile in vigoare, Leo Eye Shop SRL va accepta returul produselor care respecta urmatoarele conditii:
- se afla in aceeasi stare ca in momentul livrarii, fara urme de uzura sau deteriorare a produsului, fara sa fi fost purtate sau folosite.
- produsele de returneaza impreuna cu factura fiscala (sau o copie a acesteia) si cu toate documentele, certificatele, etichetele si accesoriile care le-au insotit (ex. toc, laveta, certificate de garantie/ autenticitate, eventualele cadouri etc).
- ramele de ochelari de vedere si ochelarii de soare prezinta sigiliul cu care au fost livrate ( care permite probarea acestora fara probleme) - cutiile de solutii de curatare sunt sigilitate.
Conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Articolul 16, punctul c), nu se pot returna Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar. ( lentile pe comanda sau rame )
Conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Articolul 16, punctul e), produsele care au fost desigilate de consumator sunt, de asemenea, exceptate de la dreptul de retragere.
Cu alte cuvinte, produsele personalizate, precum ochelarii cu lentile confectionate dupa specificatiile cumparatorului nu se pot returna. In aceasta categorie intra: ochelarii de vedere, ochelarii cu lentile cu filtru pentru calculator, ochelarii cu lentile cu filtru pentru condus, lentile progresive etc.
Primul pas pe care trebuie sa il faceti pentru a returna un produs este sa notificati Leo Eye Shop SRL in scris asupra deciziei de retur, in termen de maximum 14 zile de la data primirii Confirmarii de expediere.
- Notificarea trebuie sa contina urmatoarele informatii: numarul comenzii, data primirii si codul produsului returnat.
Puteti folosi si modelul de formular de retragere pe care il puteti solicita pe mail office@eye-shop.ro
Ne puteti transmite informatiile solicitate sau formularul de retur printr-un mail la office@eye-shop.ro sau printr-o scrisoare trimisa prin posta (SC LEO EYE SHOP SRL, Str Melinesti nr 8, Sector 4, Bucuresti).
Impachetati cu atentie produsele pe care doriti sa le returnati. Retineti ca toate articolele returnate trebuie sa fie in starea lor originala si sa includa si accesoriile originale. Metoda de ambalare pe care o utilizati trebuie sa fie sigura. Nu acceptam si nu raspundem pentru produse deteriorate sau pierdute in drum catre noi.
Puteti opta sa returnati produsele printr-un curier liber ales de dumneavoastra, plata curierului revine in sarcina cumparatorului.
Leo Eye Shop SRL va refuza coletele cu plata la destinatar. ( nu trimiteti colete cu ramburs )
Din momentul in care curierul ne-a livrat coletul cu produsul returnat, il vom inspecta si va vom trimite un mail/sms in care va vom comunica daca au fost indeplinite conditiile de retur.
Daca cererea de retur a fost acceptata, vom efectua rambursarea sumei platite pentru produs cat mai curand cu putinta, fara intarziere nejustificata si in orice caz, in cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii coletului dumneavoastra.
La returnarea unui produs, contravaloarea acestuia va va fi restituita in contul bancar furnizat de dumneavoastra.
Cumparaturile achitate cu cardul vor fi rambursate catre cardul cu care s-a efectuat plata, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie sa ne comunicati coordonatele dumneavoastra bancare.